Avslutningshelg

2014-09-28 @ 16:23:09 | Allmänt
Så har ytterligare en helg gått, jag sitter och väntar på att tvätten ska bli klar innan jag åker och handlar.
 
Den här helgen var det stor sanktanavslutning, vi spelade våra sista fyra matcher, tre vinster, en förlust, bra spel i alla matcher utom just förlustmatchen. Själv var jag bara med på en match i helgen, jag och familjen hade en helhelg med en annan familj, så direkt när matchen var över på eftermiddagen drog vi iväg till en gympasal vi hyrt och körde spökboll med dem.
Jag som knappt rört mig sedan ryggproblemen började var helt slut innan uppvärmningen var över.
 
Två av tjejerna i den andra familjen är handbollsspelare och det var många hårda träffar under matcherna, den sista träffade min fru på handen så illa att det var högläge och ispåse som gällde. Men ingenting som inte kunde lindras med en liten GT. Det var föräldrar mot barn och vandringspokalen som barnen vann den här gången står nu i skåpet i vardagsrummet.
 
Resten av kvällen lagade vi mat tillsammans, spelade Varulvarna i Klågerup, diskuterade elitsatsning inom ungdomsfotboll m.m. På morgonen till frukost blev det ytterligare diskussioner om skola och invandring innan det var dags för dem att åka iväg på handbollsmatcher. 
 
Resten av dagen har gått åt till att tvätta, skicka ut kallelser och se dokumentären Blackfish. Får se om det blir några turneringar ikväll, blir inte alltför många i så fall, jag är alldeles för sliten egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback